salong skönheten

hejsan.
yes, skönheten heter vår salong och även vår klass.
var 100% säker på att jag skulle få en kund idag på kundpasset, så vems namn om inte mitt skriver hon först.
blev ändå ganska lättad över att jag hade kund, fick en väldigt trevlig och lätt kund.
började med att färga botten, sen penslade jag på mittenpartiet och topparna, och sist gjorde jag slingorna uppe på hjässan, blev kanon snyggt. och klippte bara till topparna sen och gjorde en raklinje istället för v-ringat.
blev mycket nöjd och kunden också så kändes skönt.
har prov på kapitel 6 i frisörboken också, men inte förräns den 11.
så, ciaociaociao.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0