sweet sunday.

gårdagens bravader var toppen, hade många roliga stunder.
och karros vovvsing var ju bara för söt.
var hemma runt tre, somnade snabbt men vaknade lika snabbt igen av alla
idiotsamtal, sms och allt.... så vid fem låg jag och smsade istället och dissade samtal.
nu är jag iallafall glad, lite trött, vill hitta på något kul, gillar solen
och försöker ringa och väcka min bästis men hon sover.... :(
ikväll börjar gossip girl också, det är ju ett måste på söndagarna nu.
ha det finemang.



Kommentarer
Sandra - I Min Rosa Bubbla

Du jag har en fråga.. Det här kommer säkert låta helt sjukt men..

Skulle du vilja vara på Mest aktiva listan? Jag har varit med där

jätte länge men jag kommer inte ha så mycket tid att blogga och då

tänkte jag hjälpa andra som vill vara med där! Om du vill ha lite

hjälp så kan du ju lämna en kommentar på min blogg.

2010-10-10 @ 19:38:23
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0