the end..

och nu är det tyvärr inte min födelsedag längre..
men glad är jag iallafall, jag har haft det bästa umgänget man kan tänka sig
och fått de bästa presenterna också, slänger in en fin liten lista här.
bugar och bockar enormt, taggar inför bowling imorgon! :)
pengar
kort
teckningar & brev -
kära havanna
svart transperant spetsskjorta
beige poncho
svarta mönstrade tights
svartvita mönstrade tights
vanliga svarta tights
pippi tröja
rutig skjorta
värmeskydd
vit "bustier" bh
kakfat (
skall ha mina smycken där på, armband längst ner, öronhänge i mitten och ringar överst, kanonsnyggt.)
"guldbiljetten"
jag skall stå på plats om malmö tar guld, fan om dem inte gör det nu!!!
mycket fina saker och glad för varenda sak.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0