tisdag.

kom nästan precis hem från praktiken.
känner mig helt slut idag, ont i benen, fötterna och vill sova lite.
har iallafall fått reda på lite saker och fått svar osv, så känns helt okej.
sitter just nu på golvet på rummet med alla ljusen tända, med glee - don't stop believing i högtalarna, väntar på att tiden ska gå så jag kan hoppa på cykeln och cykla hem till cassi, tankarna svävar lite över ifall jag ska öppna FoS dokumenten och plugga lite, fast nee..
ska begära lite te och massage idag, sen bara mys och lite härlig sömn!
är det bara jag som tycker det känns som helg? ja, förmodligen.
iallafall känner just nu för tillfället att livet är great, great och lite mer great.
känner också att därför kan ni få en liten glimt av en snygg bild, hehe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0