to be happy

idag är jag glad, idag mår jag riktigt bra.

kom hem från malmö för en timme sedan med en härlig och rolig tågresa med min bästis vid min sida.
vi sprang inom maxi för att köpa en hårfärg också.
karro var snäll och skickade svaren till proven så jag kan plugga lite till provet vi har imorgon, önska mig lycka till, speciellt med tanke på allt material jag har..
så matilda var snäll och förhörde mig, så ska plugga lite till nu
kanske att hon har vägarna förbi in här sen.
gossip girl väntar tålmodigt på mig iallafall och ska nog bara mysa framför tv'n idag med familjen.
ska också mysa lite extra med mamsen, färga varandras hår och hon ska få sig en klippning.
nu åter till plugget..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0