tummen upp

min helg har varit mer än perfekt.
det är såhär varje helg ska se ut för mig, då är det fan great.
vi satte på mamma en ögonbindel och körde till tatueringsstudion och självklart blev hon jätte glad.
en tatuering som vi ritat själv och som symboliserar oss barn och mamma.
det vankades tre rätters middag hos mormor&morfar sen och det satt så jäkla fint, vankades lite fest och spel sen också. efterfest blev det hos cassi sen.
nu ligger jag i sängen är ganska sugen på en god frulle, ont i knäna efter mina slidningar.
helgen bara fortsätter att vara bra, skall hem till cindie på lite kalas ikväll också.
imorgon blir hon 17.
hörs senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0