03;23

tjenare!
kom hem för cirkus tjugo minuter sedan har varit ute och galopperat med matilda på våra cyklar.
vi tog en cykeltur till gualöv för lite festligheter, men det höll inte måttet så istället bestämde vi oss
för att gå hem till oliver och umgås med honom och det gjorde vi, och det gjorde vi helt rätt i.
ska försöka att ta mig en riktig sovmorgon imorgon och sen en godfrukost och en härlig dusch!
ska nämligen in till the studio imorgon på hotell first i kristianstad för att bli stylad och ta foto
med matilda, karro och cindie. kommer nog bli toppen, fastän jag inte alls är taggad för det!
nu tror jag att sängen skriker rejält efter mig, godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0