a part of the good.

hallådär goddag.
jag är just nu riktigt jävla svinigt trött, förstår inte hur det kan ha gått till men så ligger det till.
har varit en alldeles toppen dag förövrigt.
var hemma vid tio imorse - tagit foto med matilda - cookie's & beans - hanna tog foto på mig, cindie och matilda - kalas för havanna 5år - nu är jag här!
har blivit riktigt bra bilder, så på måndag skall jag skicka in alla mina 100 bilder som jag skall framkalla hos fuji för 29:- , super billigt & super kul!
det är hemskt vad jag blir sugen på att fylla år också.. speciellt när jag ser havanna får en massa paketer
när jocke har fyllt år, mormor fyller på måndag och sen har vi resten av hela rena rama släkten i oktober och december utom min kära paps som är ensam i mars.
men jag väntar tålamodigt i en månad & fyra dagar till, en nedräkning kanske?
skall lägga mig och kolla på salt nu, angelina jolie kan ju aldrig vara fel.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0