at the studio

vi tog tåget in till kristianstad hotell first vid fyra.
vi checkade in och anmälde oss fick sitta och vänta en timme innan vi fick bli sminkade.
jag var först in och får väl ändå ta och skryta lite med att personen som sminkade mig var självaste kenzas vän mirre som hon alltid är på tokio hotel konserterna med.
hade önskemål om sotning runt ögonen, och det blev riktigt jävla snyggt!
väntade i två timmar till efter det och sen fick vi gå in för att ta foton, 45 enskilda och sen gruppfoto.
allt var skit kul, men tog evigheter i tidsmässigt.
fick skriva upp 18 stycken som jag bjöd in, och jag gjorde allt för en liten läpp/eye penna så var beredda på ett telefonsamtal!
var hemma vid halv elva och då väntade en bakadpotatis på mig, och fick göra en liten snabb hastig packning, skriva lite lappar och gud vet allt, sen var jag klar för att åka hem till cassandra och sova lite!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0