f to the flytt & festligheter

jesus kristus asså..
var fest igår och imorse var jag väl inte den piggaste.
vaknade vid sju imorse ungefär med tanke på att det blixtrade, åskade och regnade som in i.
gick iallafall upp vid elva för jag skulle vara så snäll och hjälpa cassandra att flytta.
vi var klara vid sex, och det var slit hit och dit men otroligt nog gick det hyffsat snabbt!
lite gallring och jag fick med mig sammetsöverkasst, lampa, fruktskol, glas, tallrikar och ett flak cider så jag tackar väl inte nej iallafall! hann precis innanför dörren innan jag flög till duschen och ut igen.
gjorde vid mig på mindre än två minuter, har ätit middag hos marianne och anders nu och det satt inte fel
matilda kommer och möter mig nu sen ska vi hem till mig, jag gör vid mig lite till och sen hoppas vi på våra hästar
för att rida till gualöv för lite festligheter.
ha det finast.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0