kortis

älskar när det är kortis-dagar i skolan.
det finns nog inget som sitter finare än det på vardagarna, (:
förutom idag när det blev en runda till stan med min kära vän matilda.
kollade runt lite i affärer, letade efter en praktikplats till matilda, kollade efter lite julklappar samt födelsedagspresenter, fick köpa för min andel på partaj så ska ge kvittot till karolina nu och självklart blev det en mysig middag och fika på restaurang peking.
när vi kom hem fixade jag hennes ögonbryn, vi bokade resan till playa del inglés och hon färgade mina ögonfransar - jag tycker dock att jag inte ser så stor skillnad så tror jag har ganska mörka redan.
nu är jag bänkad framför derbyt, gud vad jag hoppas på en vinst!
hade suttit fin fint, ciaaaaaao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0