mmmm, nanana!

tja alla!
har varit en runda hos mormor och sen hos cassi&staffan kollat på salt igen, nu behöver jag nog inte se den mer faktiskt.
jag är duktigt trött just nu, känns ju hemskt att sova redan nu? 00;00
åh, önskar mig något!
kan störa mig något enormt mycket på att jag alltid ska bli trött så fort när det är helg och vara hur pigg som helst när det är vardag och skola, tvärt om kanske, ja tack!
tänkte slänga mig i min underbart härliga säng nu iallafall, sappa på tv'n och datorn.
återstår att se om någonting händer ikväll, allt kan hända!
annars så avslutar jag detta inlägget med ett kärt och vänligt godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0