t h e e n d

och så har slutet av helgen kommit igen.. helgen går alldeles för snabbt, är jag ensam om det eller?
igår var det 75års fest i näsum (tre stycken som blivit och ska bli 25) live band - gratis sprit hela kvällen - dans - 120 pers - mat! det var riktigt roligt, det var längesedan någonting sådant kul hände!
så jag bugar och bockar för den kvällen, kom i säng vid sex imorse och var uppe vid halv elva igen.
så jag hurrar inte för fyra timmars sömn iallafall, så jag och cassandra har slappat i deras hus med kebabtallrik, pizza och lite mys bara!
har klippt mamma idag också, fick lite fria händer och jag själv måste säga att det blev fräckt och lite annorlunda!
jag diggar det iallafall, hehe!
jag gillar också att vi får jobba hemma imorgon så vi ska till cindie och bara slänga ihop en power point.
bloggar imorgon igen, tjaaaarå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0