torsdag.

jag är inte den piggaste kvinnan på denna jord iallafall, helt klart inte!
gladaste? ja, ganska så!
har haft frisör hela dagen ändå till fyra, sista passet var kundpass, övade folieslingor-klipp&kamm, fick hjälpa karolina också med hennes kund, så vi blekte, färgade utväxt och färgade topparna. jag hade även hand om telefonen också, så fick ta emot en bokning.
så det var en mycket lärorik lektion kan jag tycka.
har nästan precis bäddat rent hela min säng, strykt lakanet, örngotten och allt! nu befinner sig en renbäddad, blå och silkig säng på mitt rum!
har faktiskt hört att silkes-täcke och silkes-kuddar ska vara mycket bättre för håret, så får väl testa lite!
efter att ha tagit en dusch sitter jag nu och kollar på idol.
skall snart gå upp och packa väskan för färden mot malmö imorgon, ska bli skönt att komma ner till paps igen
känns som en evighet sen! skall kila nu.
ciaaaaao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0