real deal

1. Fullständigt namn: cornelia a klint 
2. Ålder: 16, 17 den 8 oktober.
3. Vart bor du: bromölla , malmö!
4. Mobil: samsung jet s8000
6. Färg på ditt hus: gult, lådhus!
7. När är du född: 1993
8. Klass: FR2
9. Vilket år tar du studenten: 2012
10. Något jobb: nej, praktik från skolan bara..
11. När ska du sova ikväll: alldeles strax.
13. Duschat idag: yes.
14. Kramat någon idag: ja, havanna.
15. Pussat någon idag: nej.
16. Vad har du ätit idag: oj.. frukost, lunch, middag och vårt bakverk.
17. Dagens kläder: tight, underlinne och rosa tiger tjocktröja.
18. Dagens smink: neutral
19. Dagens sötnos: herregud, det är väl brad pitt eller?
20. Dagens roligaste: att folk är besatta av valet och speciellt att folk rensar facebook-vännerlistan för dem har en annan åsikt än den själv.
21. Har du många vänner: jag har dem bästa iallafall.
22. Hur många har du pussat? jag tror inte jag har räknat.
23. Vem kramade du senast: donna.
24. Föredrar du tjejer eller killar? killar.
25. Hur många har varit otrogna mot dig: en.
27. Har du pojk-/flickvän: neeeeeeee.
28. Vem pratade du i telefon med senast: bästavän.
29. Vem fick du senast sms ifrån: bästavän.

FAVORIT
31. Film: the last song, dirty dancing, haha!
32. Låt: vi skriver en lugn då.. collide - howie day eller a lonely september - plain white t's.
33. Mat: bakad potatis
34. Dryck: iskallt vatten
35. Färg: får väl köra på grundfärgen svart.
37. Stad: malmö.
38. Land: här får jag äntligen chansen till att skriva något annat än sverige, så GREEEEKLAND!

SENASTE
41. Personen du tänkte på: oj, det vet jag faktiskt inte.
42. Personen du kysste: top secret.
43. Gången du spydde: ett år sedan ungefär.
44. Gången du grät: gråter ju för tusan åt alla filmer och serier..
45. Pizzan du åt: lazio
46. Gången du var i Göteborg: 1 juni, 2007.
47. Gången du var i Stockholm: har inte varit där.
48. Gången du var full: igår, nej men förra helgen
49. Gången du var hög: n e v e r.
50. Personen som såg dig gråta: matilda lite halft tror jag.

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt: svart.
52. Hund eller katt: hund.
53. Ute och festa eller hemma och mysa: beror ju på.
54. Tvspel eller Dataspel: THE SIMS
55. Singel eller upptagen: upptagen är inte helt fel, singel funkar ibland också.
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: haha, men facebook!
58. Ragga eller bli uppraggad: oj, båda två.
59. Big Brother eller Paradise hotel: svårt val, paradise hotel
60. Svart hår eller blont: svart hår.
61. Blåa ögon eller bruna: beror på.
62. Choklad eller lakrits: choklad.
63. Göteborg eller Stockholm: stockholm
64. Höger eller vänsterhänt: höger
65. Coca Cola eller Fanta: coca
66. Pizza eller kebab: kebab
67. Randigt eller Prickigt: randigt
68. Älska eller älskas: älskas
69. Leva eller dö: leva

ANTAL
70. personer du älskar: alla mina nära och kära.
71. Personer du hatar: inget antal.
72. Personer som sagt, jag älskar dig: mina nära och kära.
73. Personer du hånglat med inom ett dygns period: 3..
74. Glassar du ätit på en dag: 7 piggelin.
75. Festivaler du ska på detta år: alla är slut, men var på alla i närheten av mina orter.
76. Gånger du haft minnesluckor: 367 per år.
77. Gånger du varit hög: zero.
78. Personer du saknar just nu: några stycken.
79. Gånger ditt hjärta brustit: brustut totalt så jag skadat mig själv? aldrig!

VEM
80. Vill du kyssa nu: brad pitt, om inte någon annan lite mer rimlig!
81. Ska du träffa imorgon: en hel drös med människor.
82. Sjöng du senast för: matilda
83. Hade du senaste en msn konversation med: syster, cg och bästavän.
84. Spelade du tv-spel med senast: syster.
85.Vill du ta med på en romantisk resa just nu: får bli brad pitt igen.
86. Vill kasta en sten i huvudet på: känns ganska onödigt, jag sparar stenen till bättre användning.  
87. Förtjänar att dö: ingen, om dom inte gjort allt för hemska brott.
89. Ville du sova jämte inatt: brad pitt fortfarande....

VAD
90. Gör dig glad: platset, personer och roliga saker.
91. Gör dig ledsen: bråk,
92. Vad vill du helst göra nu: sova och vara ledig imorgon.
93. Önskar du att du slapp göra: praktiken imorgon.
94. Vill du ha nu: min födelsedag, alla andras födelsedagar, julafton och sedan min resa till spaaaaanien.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: oj, allt! skor, pengar, kläder, bh, hårprodukter, ramar osv.
96. Längtar du till: min födelsedag, julafton, alla andras födelsedagar och resan till playa del ingles över nyår.
97. Tycker du om dina betyg: ja!
98. Ångrar du i ditt liv: det gör man väl alltid, men det är ju ens kära ungdom.
99. Är det bästa som hänt dig idag: att vi fått biljetterna till resan.
100. Hur mycket är klockan: 22:49


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0