15:20

ojoj, vad tiden går.
känns som att jag har hunnit med en del ändå, bra ju! dock inga vettiga saker..
hade nationellt prov "fem timmar" jag var klar efter 40 minuter så fick sitta och vänta tills det hade gått 1½ timme innan man fick lämna in provet och gå. var hemma redan vid elva så blev lite pannkaks-lunch hos mormor sen sov jag två timmar i uterummet riktigt skönt, mormor satt och solade så jag slängde mig också i en stol men solen kom och gick hela tiden.
nu är jag väl hemma och ska snart bege mig ut och gå en runda med donnisen, mysigt!
har ett lov som närmar sig med stormsteg också hur underbart som helst.


förlåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0