arton-noll-noll

godkväll.
efter en lång dag är jag trött, har lite värkar i magen och har skoskav - mysigt kan vi ju också beskriva det som.
fick mig iallafall en super delicious middag och har snart en klippkund som väntar, hoppas det går snabbt.
ska ut och gå en runda med donna se ifall matilda ska följa med.
resten av greys anatomy ska jag se ikväll också.
imorgon har jag gett mig själv ledigt, eftersom treorna ska ha projektarbete bara och ingen annan i klassen ska dit så tycker jag att jag kan vara hemma istället, så jag har en lång soldag och träning framför mig inte helt fel.
valborg tror jag kommer bli kalasbra om allt går som det ska, håller tummarna lite! (y) gode gud, där bad jag också.
nu skriver jag bara onödiga saker så vi hörs, ha det finemang!


Kommentarer
rklint

gravid? ;)

2011-04-29 @ 12:33:33
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0