h e l g & påsklov

helt underbart ju, det är både helg och snart påsklov blir ju inte bättre liksom? jojo..
tänkte vara lite duktig när jag kom hem så jag la mig och började läsa, jag läste två sidor och somnade en timme.
nu får jag allt börja göra vid mig lite sen drar vi till frida i skogen som blir 18, där är också alla våra söta frisörtjejer, kul. en nykter kväll för oss dock, ska bli kul att se alla andra ösa på det.
är nog hemma ganska tidigt ikväll också så får se om det blir något mys eller vad som händer då.
imorgon blir det fotboll och klippa lite, sen hoppas jag på lite sol, ska bort till mormor&morfar också och hälsa på två mamlöiter som kommer upp. sen hoppas jag och håller tummarna för fett med mys, okej?
PUSS, hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0