l i v e t leker

hallå allesammans, typ mina miljoner läsare ju.
vill bara meddela att jag är lite gullig sjuk och har nog lyckats smitta lite personer också..
lite förkyld och halsen spökar trots det har jag och cindan min varit uppe i stan och shoppat som aldrig förr, en massa shopping och till massa billiga priser, mys på stan, roliga cykelturer, lite fotografering och snart ska vi ställa oss och laga mat och kränga tacos som aldrig förr beger oss upp i stan ikväll igen för lite biomys, i am number four står nog på schemat, tror den är duktigt bra!
imorgon åker vi hem och vi har ett fullspäckat lov med massa bra saker, nuuu leker livet och lite till ska det leka! ;)
hörs, c i i i i i i i a o o o .


söta bilder från 2008 kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0