snart helg..

ganska underbart, och jag har en helg att se fram emot.
känner för att sova nu för att få helg? sjukt eller nej? haha!
har ätit god hemmalagad pizza som mamsen lagade åt oss, sen har jag bara legat i sängen, haft boken bredvid mig iallafall men borde egentligen ha läst den..
klockan är redan åtta och det är fortfarande jätte ljust ute, blir helt glad för det asså! riktigt ärligt.
ska nog ner och hämta dammsugarna och städa lite, torka bort vinfläckarna från golvet, bordet och mina fjärrisar sen förra helgen, haha! ärre fest så är det.
inväntar lite big brother, får se hur det går idag.
läste i tidningen att rodney kan få fyra års fängelse för att han gjort hitlerhälsning i live-tv, ganska sjukt faktiskt.
hörs, tja tjo..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0