when?

jag har inte riktigt den tiden jag behöver.. känner att jag hinner inte med allt.
stressad hela tiden och blir lätt irriterad så förlåt för det.
har inte börjat slå in mina julklappar ännnu, lite rim på dem vore ju också roligt.
förra året hade jag nog det bästa "rimmet" eller texten till mormor: Nu behöver du inte morfars längre, nu har du en egen + att den vibrerar.
har allt inför visningen nu på söndag som jag hoppas många kommer och kollar på. gjorde biljetter till den igår, så nu är jag klar med allt jag har och ska göra! nu ska jag slappa!
måste plugga en massa till körkortet snart också, börja rejält liksom. har kommit en bit på vägen men ändå.
prov på måndag i ekonomi, som jag inte kan jätte bra! några enstaka saker bara.
men hör och häpna, en inlämning på fredag som jag ÄR klar med så jag är ledig hela fredag, imorgon så asså!
nu lite jobb, så hinner inte plugga nu heller! jobbar hårt istället, ciao.


Kommentarer
rklint

då är vi två! Jag skulle kunna döda för mer tid!

2011-12-08 @ 12:10:29
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0