alla ♥ dag

jätte mysig dag ju, absolut. vart tusan är kärleken?
blev så arg innan idag för en kär liten person gjorde så jag kom hem en timme senare och förstår ni så arga vi var för det? iallafall har jag kollat på love and other drugs och you again, bra filmer.
sitter just nu i sängen bara med massa ljus tända för jag fryser ihjäl, vill ha ett jävla sommarjobb också-kukigt.
och jag vill utomlands, hittade precis en resa till thailand med frukost, privat strand och super fint helt överdrivet fint var det, 8870 kronor för 2 veckor i juli, låter inte det ganska fint? för mig och papsen hade det varit fint.
fick precis en alla hjärtans dag present om mormor så tänker öppna den nu.
hejdå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0