början av lovet

asså allvarligt.. tror ni inte att när jag ska åka ner till malmö själv för första gången sen ombyggnad och sånt, så i kristianstad rullar vi in på spår 1 men måste byta till spår 2B, alla hoppar in på tåget som står på 2A och då ropar dem att det är fel så får alla gå ut igen och ta tåget som kommer bakom på 2B... äntligen.
när jag tar bussen hem sen så är där världens konstigaste typ, han hade lång rock och var tydligen rädd för att sitta på sina byxor på sätet, så han drog och ryckte i rocken och försökte göra den längre eller något.
övningskörde en liten runda med pappa innan ialllafall, käkat lite burger king och kollar på grown ups.
lägger mig i sängen nu och slänger på fight club som går på femman.
upp "tidigt" imorgon och har en hel övningskörnings dag framför mig, ska köra till flügger färg, lämna färg, till höllviken så jag kan klippa alexandra och tjäna pengar och hem igen, tror det blir kanonens.
hoppas att rebecca är hemma imorgon kväll också när jag väl är här.... hon är inte alls lika social längre och det gör mig ledsen så jag hoppas du läser min blogg..♥
godnatt och peace.



Kommentarer
Sis

Naw! Du får jättegärna komma ner i veckan igen, så lovar jag att vi ses, ensamma! <3

2011-02-19 @ 22:10:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0