grenade

ikväll var det fina festligheter och jag trivdes alldeles utmärkt.
har inga klagomål om kvällen, är dock lite sliten nu och lite blåmärken men det är det alltid värt.
hoppas fan på att det står dukat tacos sen hade varit underbart.
ska göra mig ordning och så lite snart tror jag, fast nej. gör nog det sen.
matilda kommer nog hit sen också tror jag iallafall, haha.
sen ikväll hoppar vi på våra hojar och trampar iväg till gualöv för lite festligheter ikväll igen, yes.
egentligen är vi störda som alltid ska utmana ödet att cykla dit för vi båda är livrädda och mörkrädda..... och det slutar alltid lika roligt. (y)
skall prova lite kläder nu iallafall.
hörs sen kanske, ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0