lillördag

idag är det lillördag för mig -utgång.
i skolan hade vi exponering, riktigt roligt faktiskt. var hemma vid tolv, så slängde igång 10 orsaker att hitta dig gud så snygg han är.
såg också burblesque, som jag här med förklarar som 2010 & 2011's bästa film.
christina augilera, cheer, kristen bell, volchock & sandy från oc och sloan från grey's anatomy, blir det bättre?
har duschat och klippt min lugg, en liten make-over eller kanske en back-over.
har tagit tillbaka min snedlugg och gjorde den kanske l i t e för kort, men blev nog ändå nöjd, lite iallafall.
sitter och passar havanna nu, så vi har precis gjort banansmoothie och kollar på björn bröder
en mycket fin onsdag aka lillördag för mig.
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0