make me wanna shout

solen skiner, himlen är mörk och det blåser..

sov hos cassi&staffan igår så vi gottade oss med gurka&dipp och lite popcorn, kollade på raice your voice och wallander. var tre småungar som höll på med något lurigt utanför och vi såg bara när dem sprang där ifrån, lite senare hörde jag röst och lite senare igen kom polisen och vi förstod ingenting, och som grädden på toppen så kunde vi inte låsa dörren? ja, kul ju...  men här är jag och lever så.
vad händer idag? matilda kommer hem ikväll men orkade tydligen inte hitta på något..
umgås, umgås, umgås, wallander-maraton med cindie kanske? hemma och spela the sims bara? dööö.
får panik för att lovet går mot sitt slut också, skit tråkigt.. sen är det typ åtta veckor kvar till påsklovet, hurra!
min icurl har kommit nu också, så ska hämta den imorgon. och jag hoppas på en fest imorgon.
gud, ge oss en fest - amen!
todels.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0