s t o r m

the storm is killing.

låg vaken från 3 inatt till lite över 7 utan en endaste liten droppe sömn, så stannade hemma från praktiken idag.
var med cassi, rebecca och mattias på eko - delar av affären hade strömavbrott.
handlade thaimat från thaivagnen med oss hem så har lunchat och ätit middag.
har klippt rebecca också, och sitter just nu i sängen och blev precis klar med min städning av kartonger hit och dit, skräp, lådor och en massa papper.
himla massa skräp man hittar från man var lite, berättelser som man gjort, kärleks-saker, grattulationskort från jag fyllde 10 typ, kul! och jag hade verkligen a l l t i mina lådor.
har inga planer just nu, ska väl sitta här och kanske slänga igång crossroads eller något.
stormen är inget att leka med asså, vill inte bege mig ut i den ens..

bild från sommaren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0