göteborg unt liseberg

göteborg och liseberg igår var toppen.
verkligen kanon väder, man ville nästan klaga en del faktiskt. 26+ och strålande solsken.
köerna var enorma och i värmen så stod man och svettades och alla var helt lökiga.
men hur kul som helst var det iallafall, fruktansvärt god middag och inga pengar åt spillo.
atmos fear var S J U K ! heeeeeelt otroligt utsikt, och helt klart värt mitt gallskrik heeeeela vägen ner.
resan hem var ännu mera sjuk, jag var tvungen att hålla mig vaken för matildas skull trots att mina ögon sved som bara den.. vi försökte sjunga, prata om thailand och allt möjligt. och vi båda lyckades hålla oss vakna den långa tre timmars bilresan trots att tony liv och andreaz sov där bak iprincip.
fast okejdå.. jag vilade mina ögon från kristianstad till bromölla så andreaz fick underhålla matilda. hihi!
jag var lökig och mina fötter värkte när vi kom hem, somnade med finaste och vaknade med honom också.
nu har vi lite fint malmöfolk här, alltid trevligt.
ikväll väntas en god middag hoppas jag, en promenad och mys med andreaz för en avslutning av hans semester.
hare finemang gott folk.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0