h e l l o liseberg

kännst sjukt att jag är uppe såhär tidigt..
har inte fått världens bästa sömn idag heller, a har inte kunnat sova så jag har vaknat och inte heller kunnat sova.
är i stort sett ganska pigg nu iallafall, torktumlar mina byxor har kokt ägg. ska göra vid mig lite nu, göra baguetterna och koka kaffe. then i am ready.
vi sätter oss i bilen för en tre timmars härlig road trip upp till göteborg för lite barnaktigheter idag.
liseberg står där (dock som det gjort i alla år) men det väntar på oss och vi ska inte göra det besviket.
kommer bli en toppen dag, mysig och hur bra som helst - hoppas jag iallafall.
så jag håller tummarna.
puss&kram.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0