på de sju haven

haft en toppen början på denna veckan, lite bio och så.
god mat med matilda och massa filmmys.
igår åkte jag och a ut med båten för lite fiske, mys och spenderade natten ute på de guppiga vågorna.
riktigt mysigt var det, dock inte mycket sömn.. varmt, ljust och svettigt typ. härligt att vakna till fågelkvitter iallafall. fiskade lite nu imorse också med tanke på att vi var uppe vid sex redan.
nu beger vi oss snart till kivik, jag matilda och karro för lite sol, bad, middag och självklart kiviksmarknad.
a skulle tydligen också dit och annars så ses vi ikväll iallafall för ännu mera mys.
imorgon väntas en heldag med matilda har jag själv bestämt, följt av tacos och filmmys med mina underbaraste vänner.
hoppas också att min cindie och lilla joakim har det fantastiskt i paris.



ps. jag ler för dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0