top pen

en helt toppen dag.

v
aknade ganska tidigt och åt väldigt god frukost i en hast.
sen begav vi oss till stranden och jag har nog aldrig varit så rastlös i hela mitt liv.
men efter ett dopp i havet så somnade jag på handduken sen, kanon skönt!
en hel del moln kom sen vid ett typ, så då körde vi hem en runda förbi zlatans hus också.
en runda upp i stan blev det också, där ett par skinnshorts och en vit mysig kofta fick följa med mig hem för inte mer än 149:-!
jävligt god middag har vi tryckt i oss nu och nu besöker vi hemmakväll för en massa gottis.
övningsköra med papsen också strax, sen lägger vi alla oss framför tv'n framför en bra film och hemmakväll godis.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0