20:51

min fötter gör lite ont, och jag vill bars sovaaaaaaa.
kom hem efter att tåget varit försenat i typ 35minuter och efter att ha varit vrålhungrig.
fick iallafall i mig lite mat när jag kom hem, kollade på halv åtta hos mig i all hast och har tagit mig en dusch nu.
sitter i morgonrock i sängen och väntar på big brother sen ska jag sussa gott.
blev dock nyss väldigt ledsen och arg.... tänkte spela lite the sims, wie men plötsligt dyker det upp att jag måste lämna in ett arbete i praktiskmarknadsföring som jag dock är klar med, chill. men har ett bajs-äckligt-kuk-blä-jobbigt-engelska-grammatik-prov-på-fredag-som-jag-måste-plugga-på-NU!
det gjorde min dag sämre asså.... får väl halvplugga lite nu då, hörs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0