english-fucking-poop-disgusting-grammar.

positiv rubrik jag har där va? men lite så är det faktiskt.
var ändå en helt okej lektion idag på praktisktmarknadsföringen, vi hade textning hela lektionen så har kännts lite som att man var tillbaka på förskolan och skulle börja lära sig att skriva.
måste säga att det var ganska så svårt, men gick tillslut.
har ätit något jag hittat på helt själv köttbullar i korvbröd, var liksom gott.
sitter med det kära grammatikprogrammet och försöker öva in allt så jag kan det tills på fredag.
har alltid press på mig, måste klara sådana prov och småsaker i engelskan.
del 3 kan jag iallafall, kanske 2 fel? och del 4, haha nu första gången jag gjorde det fick jag 6/40.. det är väl ändå helt okej...... not, gjorde det en andra gång då det blev 26/40 iprincip, lite bättre kanske? absolut!
s
kall när och kolla ifall cassandra smsat mig, får hem och umgås och mysa lite och käka god middag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0