g r e y

fint väder vi har i sverige, skåne iallafall.. alldeles gått och tråkigt man blir fan deprimerad.
hade praktiskmarknadsföring idag bara, så vi var ute och fotade olika exponeringar som hade bra prisinformation, bra exponering och dålig osv. rätt roligt, var inom tingsrätten också för att kolla ifall dem lagt ner eller inte, men där var fortfarande "fall" som skulle vara där.. vi ska förmodligen gå på någon inom snar framtid, riktigt fräckt ju.
lagade lite mat när jag kom hem och kollade lite klassiska eva och adam avsnitt, somnade också 1½ timme så var lite trött kan man väl säga.. har inte kommit från sängen ännu, men ska snart gå ner och steka pytt i panna tydligen. sen försöka hitta några snygga vinter-party-outfits så jag kan ha på lördag, hehe.
ska besöka mr.dusch också, hoppas han bjuder mig på jätte varmt vatten då blir jag lag.
tänker bara slappa sönder resten av dagen och ikväll blir det big brother med mamsen, sen däckar jag nog fint.
hörs.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0