high and low

chotjotjena världen.

ägde sönder bowlingbanan igår måste jag ju säga.. haha!
vann iallafall över tjejerna och troligtvist över vissa killar också. ;)
hade en ganska trevlig kväll igår, "vi" gick hem vid 2 ungefär, lite film och sådär.
la oss nog inte förräns vid 4 tiden underbart ju, vilket resulterade att vi steg upp nu för en timme sedan vid 1.
ska strax bege mig och träna lite, riktigt härligt ska det bli faktiskt.
hem och göra vid mig lite och käka, sen beger jag mig iväg på mysiga stunder framför solsidan och lite big brother, vem ska ut ikväll nicky eller katerina? nicky!
ps
. jag älskar att solen är framme, tänker dra på mig skinnisen om jag så ska frysa ihjäl ändå.
kramisar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0