i was so fuckin there.

hej, jag är bakis.
hade en mycket rolig och bra kväll. lite konstigheter och äventyr här och där, mysigt.
vinpimpling, bästa umgänge, lite nytt folk, en massa dans och bra musik, vi gillade läget helt enkelt.
kom hem vid typ ett, har bara legat i sängen nu och druckit lite juice och käkat lite frukostbullar, mums.
ligger och fryser lite smått och halvsover, men måste tyvärr packa väskan och dra och träna med matilda nu, är man på topp eller? tror jag får träna i bastun idag....... hihi.
får se vad kvällen erbjuder, lite wallander mys är ju ändå helt okej! :)
hörs sen, måste kila. puss.

partysugna cornelia igår, så ser jag inte ut idag kan jag lova.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0