ibland får man lov

att göra något lite extra..

har precis suttit med en härlig ansiktsmask som gör så att hela ansiktet stelnar (som ni ser på bilden) riktigt skönt är det också, fast känns dock som flera lite botox i ansiktet så inget jag hade velat ha nej.
har tagit mig en varm dusch ocskå.
ska slänga mig framför halv åtta hos mig nu, sen en kopp te, lite plugg och något glee avsnitt kanske.
juste..... följde ju glee innan på tv och diggar det något enormt faktiskt så har laddat hem första säsongen, dock utan svensk text men klarar nog mig.
äntligen är det fredag och helg imorgon, har gått blixtsnabbt.
vi hörs senare kanske, ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0