i'm driving

ut på malmös gator nu.

igår var det en trevlig kväll vill jag säga, god tacos mys och lite film.
pappa tvingade mig att kolla på saw 3D, så fick göra det en liten stund men sen la jag mig istället.
vaknade igen vid tre av att någon ringde och smsade, glad blev jag iallafall. så nu sitter jag och ler, hihi.
käkat lite frukost och sett en film nu.
ska bege mig ut på malmös gatur nu med papsen först till hindby och sen hämta min älskade kusinvitamin♥
ikväll tänker vi kränga tacos igen, marängswiss, film och fullständigt med mys bara, klagar inte!
åker hem imorgon..


Kommentarer
Anonym

är du frisör? kan du sminka och så med?

2011-03-12 @ 14:46:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0