...killing me

my feet is killing me.
efter åtta timmar på praktiken så är min fötter riktigt döda, dem var t.o.m så svettiga att det lät när jag gick, mysigt. min handledare åker till thailand tre veckor så hon kommer inte vara där nu på ett bra tag, har fått hårda uppgifter att göra..
sitter i min gosiga morgonrock och har precis levt mig in i ett avsnitt one tree hill, drar nog ett till innan jag ska kolla på big brother med mamsen, gud vilka störda människor det finns där men också helt underbara juuu, haha.
ser fram emot en kort dag imorgon, och känner lite att helgen börjar härja inom mig, känner ni också det?

you is killing me softly.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0