mot malmö....

ska vilket minut som helst göra mitt äckliga-kuk-bajs-engelska-grammatik-prov.... önska mig lycka till.
hoppas att få sluta direkt efter provet sen, isåfall tar jag nog tåget hem halv två, underbart ju.
fast ska fortsätta min tågresa ner mot papsen och malmö city, kära hemstaden.
matilda gör mig sällskap också så hon hoppas på i bromölla, lite bak idag hade inte varit fel. blir iallafall en massa mys, god mat och underbart umgänge.
på lördag blir det nog lite övningskörning och janine kommer sen och sover hos oss, förbereder oss på en massa mys då också.
har en fin och mysig helg framför mig iallafall. ♥

men först... grammatikprov.
hörs sen, c i a o.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0