my beautiful sisters

jag har dem mest underbaraste systrarna i världen.


jag tycker synd om alla där ute som inte har ett endaste syskon.
man måste ha ett syskon som är ens bästavän, ett syskon man kan bråka med allt om, sno kläder från, låna och låna ut saker, berätta allt för, hitta på roliga saker, göra galenskaper och allt annat.
lilla havanna på 5år är tyvärr bara på mamsen sida men ses som en av oss andra ändå och kommer alltid göra.
du kommer förstå hur mycket jag älskade dig när du väl blir stor och slutar "bitcha" och bråka med mig så mycket, du är bäst och sötast annars lillfis.  
stora cassandra 22år och stora rebecca 20år, stora på alla sätt och vis nu...... (kul)
jag kommer ihåg när ni alltid drev med mig och lurade mig så jag fick ta alla konsekvenser och ändå ville jag umgås med er.
kommer ihåg när vi cyklade till sibbarp när vi inte fick och jag blev ramad dessutom och när mamma ringer säger ni att jag ska säga att vi är på stads biblioteket.. haha!
vi har bråkat miljoner gånger, lite blåmärken och bitmärken här och där.
men ni kommer alltid vara dem jag kommer berätta allt för och dela saker med, ni är fantastiska.
nu älskar jag att vi kan göra allt tillsammans, bara vi tre ibland, åka iväg, shoppa, festa, äta middag, umgås och bara ha kul tillsammans. ni är dem bästa syskonen man kan få och jag är lyckligast i världen över att ha fått just er tre
tråkigast av allt är att vi växer upp... att det bara är jag och lillfis kvar i huset.
snart kommer vi sitta tillsammans någonstans åttio bast och berätta gamla minnen för varandra.
men just nu är jag absolut gladast över att jag kommer bli moster till bland dem två sötaste bebisarna i världen.
cassandras lilla flicka och rebeccas okända kön. och dom kommer ha den bästa mostern som finns utan tvekan.
dem båda var på ultraljud igår och båda var livliga som tusan och rebeccas beräknades att komma lite tidigare.

ni alla tre är dem absolut bästa syskonen man kan ha, och jag älskar er femhundraåttiomiljarder varv runt jorden.
besök deras bloggar och häng med lite i deras graviditet också.
cassanra- http://silverdoll.blogg.se/ 
rebecca- http://rklint.blogg.se/ 


ingen snygg bild.... jag och rebecca var bakis och visste in om fotografering.



Kommentarer
Mormor

Jag blir så glad, du skriver så fint om dina systrar så man blir riktigt rörd. Det är viktigt att ni håller sams och har glädje av varandra hela livet!

2011-03-09 @ 22:40:30
URL: http://[email protected]
rklint

awww, här sitter jag, gravid och hormonerna på tok på spratt, tårarna rinner ner för min kind och jag tänker bara hur underbart vi egentligen har det! jag älskar dig! <3

2011-03-10 @ 13:23:58
URL: http://rklint.blogg.se/
Mamma

Jag har mina hormoner på plats och är inte det minsta gravid, även om man kan tro jag går lika länge som 20 elefanter, men mina tårar rinner ändå,

Ni är så söta och jag tar faktiskt åt mig äran att jag fått så underbara barn, som ljuger ibland, men va fan, vem har inte gjort det, tjoho mormor.....Menni har alltid varit fina o lugna och jag har inte behövt vara orolig för att ni inte ska klöara er och ni har alltid kunnat ringa någon av oss vuxna!!! Ni är bäst...

2011-03-10 @ 16:54:02
Ck

Trodde jag skulle hålla mig men när jag läste kommentarerna började mina tårar rinna , haha!

Fint lillan , du vet du kommer alltid vara lillan :) <3

2011-03-11 @ 10:26:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0