mysdag

hallå allesammans.
en bra onsdag här vill jag säga, jag tror den blir bättre också man kan ju alltid hålla tummarna iallafall.
var hemma vid tolv så gjorde lite god mat till mig och kollade på wallander med mamsen som hon tidigare spelat in. när det väl blir "nyheter" så har hon inte spelat in mer så vi fick inte se något slut, roligt ju. ;)
träffade matilda ett tag gjort nyttiga saker, slappat, duschade så hon fick föna mitt hår också haha.
nu övar hon och cindie på någon dans åt emelie.
snart kommer väl mitt lill-lördags-mys får jag hoppas, men jag tänker vara fastklistrad framför grey's anatomy och big brother ändåååååååååååå, underbart!
där har ni min mysiga onsdag, gillart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0