S A T U R D A Y

hallååååååååååå.
tror ni är dödssugna på att få höra vad jag ska göra ikväll. så kul är det inte, men jag gillar läget.
kommer snart bege mig till mormor&morfar för att kränga lite tacos och tänker inte glömma borsta tänderna efteråt så jag inte luktar som hela rosengård sen... :(  möter upp matilda och beger oss till cindie's mammas lägenhet för att förfesta lite, beger oss sen ner till bromöllas by för att bowla lite, och jag kommer äga sönder alla så, såååååå sjukt kommer det bli.
sen fortsätter vi att festa vidare i jocke's lägenhet, kanske blir lite mys sen också. 
låter som en perfekt lördag för min del iallafall.
cindie kommer ha sin kamera med sig garanterat så ska försöka sno lite bilder av henne sen, hihi!
tänker partaja i detta ikväll, lite halvrockigt.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0