sommartid

hallå.
kvällen igår var sjukt bra, god tre rätters middag och jag bokstavligen ägde banan på big bowl vilket resulterade i att jag vann hela skiten, grattis till mig.
en bombaderad lägenhet med stora madrasser överallt, så låg vi inatt.
en jävel trampad sönder min sko igår på maxi, och när jag skulle ut från taxin igårnatt så blev det ett gigantiskt hål i strumbyxorna. så har precis varit och köpt nya inne på hm, och varit en tripp på ikea och köpt en klädstång och lite annat. snart ska jag riva garderoben, kan ta en kort senare om det blir snyggt.
nu ska vi snart ta en mcDrive och bege oss till bromölla igen, håller tummarna för en mysig bigbrother kväll.
hörs, c i a a a a o.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0