spring, is it spring?

vi tog ju ett tidigare tåg imorse för att åka ända upp till karlskrona på rättegång.
när vi väl kom in i salen så var inte den åtalade jäveln där..... så allt blev inställt och han är tydligen försvunnen?
var hemma igen i bromölla vid 11, så jag tog en lunch hos mormor och sen har jag varit och klippt lite, fått in lite pengar till lådan under sängen! ;) tog donna på en mysig liten runda när jag kom hem till huset igen.
och nu har jag precis hämtat hem miljoner med nya låtar till mobilen, letat massa sätt att tjäna pengar till klassresa på. och nu tänkte jag ta och skriva klart mitt pm till det muntliga nationella i svenska b som vi har på måndag, roligt va?

ser ni min snygga gråa/svarta fula iallafall utväxt, den ryker imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0