våren är kommen

jag tror nog ändå att voren är kommen helt seriöst.
hade lite muntligt nationellt prov imorse och det gick helt okej, får reda på provresultat på torsdag.
solen bara skiner och man kan inte mer än att vara glad för det.
dock när jag kom hem åt jag mina efterlängtad ostfrallor och somnade lite på soffan ett tag, riktigt skönt.
men kände att jag inte gjort ett piss så jag har precis gått en runda med donna i solen, ska försöka ta tag lite i min garderob och min klädställning som är ny inkommen på rummet, känns inte helt rätt! får se hur det blir.
i
kväll väntas på ett big brother avsnitt, tror det är ett riktigt bra och roligt big brother avsnitt ikväll.
får se om något annat dyker upp också, kan ju alltid hålla tummarna för det!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0