16: 2 4

goddagens.
efter helgen festligheter, och för lite sömn så tog jag nog igen det idag när jag inte vaknade förräns vid 12..
gick en runda med cassi, bamse och donna - strandängen och badade donna.
har precis klippt och färgat cassis hår nu också, fikat lite med.
ska snart gå till stationen och möta matilda, vilken snäll vän jag är.
får se om jag går en runda senare eller något, annars dusch och lite städning hade varit bra.
lite bio och kurser står på scehmat denna veckan också, ska se om jag får ihop allt bara.
imorgon är det näst sista dagen på tova också, känns lite tråkigt. men sommarlovet närmar sig med storm steg och då snackar vi riktiga storm steg.
c i a o o .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0