karlskron a m y s

godmorgon.
på min lediga dag? jag tror det.
så är jag uppe med tuppen och ska bege mig upp till karlskrona med cindie&matilda för lite shopping, mys och självklart glassiären - toppen!
sen åker jag och cindie direkt från karlskrona till kristianstad för kurs för sommarlovsentreprenörerna mellan 17-19.. suck! är det jag som kommer vara slut ikväll eller?
min dag ser likadan ut imorgno i princip, lika stressad och lite hektiskt.
ska borsta tänderna, snöra på mig conversen sen trampa till stationenen i långklänning, går det? cykla i långklänning? jaja, överlevde jag motercykel kan jag nog cykla.
ha en toppen dag, i will!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0