må n d ag

måndag åter igen.. går inte helgerna för snabbt?
helgen var toppen iallafall, ånger inte ett dugg. och jag har fått ordning och reda på saker och ting.
var något fruktansvärt trött igår med tanke på hur "sent eller tidigt" jag kom hem. och den tröttheten satt i även idag. kom hem och åt god toast med kräftstjärtar i och solade ett par timmar.
gått en lång och varm runda med donna, cassi och bamse.
nu är jag ganska så slut, ska ta mig en dusch och sen kolla på gossip girl.
ska nog ta saxarna och klippa mamsen också tror jag, annars big brother ikväll - hur är det när katerina har åkt ut? gud, återstår att se.

c i a a a o.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0