mys @evelin

vilken mysig dag vi har haft idag.
lite nationella i engelska b som faktiskt var ganska svårt blir förvånad om jag ens får ett G faktiskt.. känns hemskt om jag skulle sjunka så mycket i mina betyg.
hela klassen åkte hem till evelin sen för lite mys, vilket gigantiskt och vrålsnyggt hus, helt kär.
hade tipsrunda där man fick gissa mellan tre olika personer från klassen som var bäst på vad.
t.ex. vem har bäst hålkänsla?
1. blabla X. blablabla 2. blablalblal
jag var i; vem är bäst på pricka? och vi sköt luftgevär och måste säga att jag har hittat en talang till, fasen vad grym jag var. kosken var dock lika grym, så riktigt grymma ihop var vi.
grillade korv, åt godis, berättade riktiga spökhändelser osv, hur mysigt som helst.
ett sommarjobb på köpet och lite inlines i kvällen med sjöström, livet är bra just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0